Wednesday, September 24, 2008

Salam Lebaran


Pada kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada abah, mama, kak li, kak na, fadlie, abg annas, abg ajee & semua yg bergelar kawan,sahabat,rakan,guru tak lupa kepada semua yang mengenali... (pirates0206, asper, keleb debat upm dsb)... aku memohon maaf andai ada kesalahan yang aku lakukan selama ini yang mungkin tak kusedari.. aku harap kalian dapat memaafkan aku kerana aku hanyalah insan biasa... Semoga aidilfitri pada kali ini membawa seribu erti buat kalian, kita bermaafan dan lupakan segala persengketaan..... InsyaAllah hidup kita kan lebih bermakna di masa hadapan...


SALAM KEIKHLASAN, fakhri


Tuesday, September 9, 2008

terubat kerinduan

semalan, aku join latihan debat.. best gak coz dah lama teringin nak tgk latihan... yelah selama ni keadaan x mengizinkan... tp aku kene btul2 wat homework... lama dah tinggal so bnyak benda yg lupa.... abg sham, abg amir, amar n muka2 yg baru debat pun brtandang ke k13.... latihn brpusat kat situ... so snang ar aku dtg.... aku tgk syebby n bad mmg bnyak improvement.. smlm aku nampak syebby yg lain. suara dah x terketar2... aku bangga.. tp jauh d sudut hati aku; boleh ke aku push tahap debat aku? entahlah... aku mmg minat ngan debat tp maybe x da bakat... Insya Allah sem dpn aku akan wat yg terbaek untuk jd yg lebih baek dlm arena perdebatan.....

Wednesday, September 3, 2008

dinner asasi 08


Alhamdulillah. akhirnya majlis ni dpt direalisasikan dgn jayanya bertempat di mines resort n spa... plg gempak time prtunjukan silat oleh saudara faizul(junjey), farid n zaki lak cam gaduh btul2... tp aku tertunggu2 bila zack nak b'silat... yelah kat dlm bilik dia bnyk wat latihn kan! iya2 je wat latihan.. x wat prsmbhn lak.. ramai peminat2 zack yg kecewa! hehe... pastu time zapin.. aku tkejut diyana n amira b'zapin... x sangke dorang pun bley menari.. seb baek muka diyana x masam cm slalu..hehe... n psmbhn nyanyian pun best gak... yelah selalunya aku wat prsmbahan.. tp kali ni aku yg tgk persmbahan... MC pun gile2 gak.. aku x sangka syadan yg dilabelkan sbg 'pendiam' n 'serius' meletup gak jd MC..... x ar serius sgt time tu...anyway best ar dinner mlm 2... cuma ak x lah ghairah sgt brgambar.... time tu tgn ak rasa skt2 sket.... daus(teloq) lak sibuk brgambar..jd cameraman ak n zrb lak mlm 2.... 1 agi, aku punyer ar trtunggu2 bila ak nak dpt cabutan btuah bantal besar hijau... tp ird yg dpt(sah dia kuat tido... jgn marah ird).. sedihnye bukan kepalang... x dpt la ak tambah koleksi bantal kat blk aku...lbey kurang kol 12 lbh kitorng pun brtolak pulang ke kolej 13 (angkasa lepas) dgn penuh kenangan terpahat di minda...... :p
Salam ramadhan buat kalian.. semoga ramadhan pada kali ini membawa keberkatan dan keinsafan yg berpanjangan .. :p sama2lah kita meningkatkn iman kita di bulan yg mulia ini....