Wednesday, September 3, 2008

dinner asasi 08


Alhamdulillah. akhirnya majlis ni dpt direalisasikan dgn jayanya bertempat di mines resort n spa... plg gempak time prtunjukan silat oleh saudara faizul(junjey), farid n zaki lak cam gaduh btul2... tp aku tertunggu2 bila zack nak b'silat... yelah kat dlm bilik dia bnyk wat latihn kan! iya2 je wat latihan.. x wat prsmbhn lak.. ramai peminat2 zack yg kecewa! hehe... pastu time zapin.. aku tkejut diyana n amira b'zapin... x sangke dorang pun bley menari.. seb baek muka diyana x masam cm slalu..hehe... n psmbhn nyanyian pun best gak... yelah selalunya aku wat prsmbahan.. tp kali ni aku yg tgk persmbahan... MC pun gile2 gak.. aku x sangka syadan yg dilabelkan sbg 'pendiam' n 'serius' meletup gak jd MC..... x ar serius sgt time tu...anyway best ar dinner mlm 2... cuma ak x lah ghairah sgt brgambar.... time tu tgn ak rasa skt2 sket.... daus(teloq) lak sibuk brgambar..jd cameraman ak n zrb lak mlm 2.... 1 agi, aku punyer ar trtunggu2 bila ak nak dpt cabutan btuah bantal besar hijau... tp ird yg dpt(sah dia kuat tido... jgn marah ird).. sedihnye bukan kepalang... x dpt la ak tambah koleksi bantal kat blk aku...lbey kurang kol 12 lbh kitorng pun brtolak pulang ke kolej 13 (angkasa lepas) dgn penuh kenangan terpahat di minda...... :p

1 comment:

Hafiz said...

rajin ko wat blog...
wat lab report malas...
tiru org jeeeeeeeeee
huahuahua